27/5/09

II CROSS de Callús

24 comentaris:

Anònim ha dit...

on és el recorregut? no se sabrà fins el dia de la cursa?

Anònim ha dit...

El recorregut el vem fer ahir, el el penjarem aviat.
MIKI.

Anònim ha dit...

gracies

Anònim ha dit...

Gràcies també per penjar aviat el recorregut. Som tres que estem interessats en fer la cursa però com no som cracks dels Cross, no voldríem haver d'acabar la cursa esbufegant més del compte i pensar en no tornar-hi la propera edició.
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Teniu les classificacions de l'any passat? Gràcies!!!

Anònim ha dit...

si que tenim les calssificacons. si mires unes 5 pagines anteriors trovaras el cros del 2008

Anònim ha dit...

Fes un acces directe, sera més fàcil,
MIKI

Anònim ha dit...

serem mes de 15?

Anònim ha dit...

L'any passat 85 inscrits, nose si aquesta pregunta la fas per riuret? nosaltres organitzem aquesta cursa perque ens agrada l'esport i volem fer algo al poble, perque sigui una cursa de pocs participants no vol dir que estigui mal organitzada, a dia d'avui hi ha molta competencia.
No se si ens coneixeras als oganitzadors pero sabem de que va el tema.
Aixi que una mica de respecte, per l'esforç dels organitadors.

MIKI MORENO

Anònim ha dit...

Hola Miki;

No pateixis gaire de Artés tenim pensat venir a corre uns quants així serem mes de 15 persones y suposo que també serem mes de 85 y serà una cursa molt ben organitzada y si no la intensió estarà que ja es molt

Anònim ha dit...

Bones, jo també hi aniré el dia 5, però volia fer una pregunta: avui he intentat fer el recorregut amb bici i de memòria pel que he vist al blog, però m'ha semblat que hi han camins encara plens d'herbes, jejeje Segurament m'he confós però el mapa no es actual, encara no surt l'entrada nova a Callús. En fi, tinc moltes ganes que arribi el dia 5, seran els meus primers 10 kms.
Marcareu cada km. per sapiguer per quin anem?
Gràcies i ànims!!
Sóc de Súria

Anònim ha dit...

El circuit estara marcat cada km, només hi ha uns 150m que hi han herbes, tot el altre son camins bons,suposu que si ets de SÚRIA, ja saps qui soc.

Quan organitzes algun event t'agrada que vingui gent, pero el més important es que la gent que vingui acabi contenta i amb ganes de tornar, siguin 25, 50 o 100.
Aquest any vaig fer la cursa d'Artes, vaig acompanyar a la CARME TORT i em va agrada molt, esperem fer-ho tan bé com al teu poble.

MIKI MORENO

Anònim ha dit...

Farem una cosa, qui vulgui fer el circuit per coneixer el terreny, la setmana que bé tinc les tardes lliures, si algu vol fer-lo, que u possi al blog, quedem un dia i us el ensenyu.

MIKI MORENO

Anònim ha dit...

Dimecres a les 6-30 sortirem a fer el circuit, que vingui qui vulgui, les herbetes les treura el pepet!!
Barru

Anònim ha dit...

Bones, tens tota la raó, el més important és passar-ho bé. Em sembla que no tconeixo Miki, sóc el repartidor de la San Miguel, porto un camionet de reparto. Porto uns quants dies demanant per vosaltres als bars, per aconseguir el botlletí per inscriure's, però no hi ha manera. Ni a la picina, demà tornaré.
Quina llàstima, just els dimecres són els dies que més feina tinc, a aquesta hora encara estic remenant caixes de cervesa, jeje Que hi farem.
He estat mirant els temps de l'any passat i són bons. Això de correr per sota dels 4' el km. es fa una mica llunyá per mi. En fi, a veure si ens veiem abans de la cursa i si em veus Miki repartint para'm i et coneixo XD
Salutacions: PEP

Anònim ha dit...

Hola Miki, des de Manresa som 3 els que estem interessats en venir. A més, em farà gràcia coincidir -si és que fa la cursa- amb el vostre company Albert Prat que pel que veig és un crac de les duatlons. La setmana vinent tenim previst amb un dels companys patidors de curses, fer una sessió de bici i potser ens farem una volta pel vostre recorregut. Potser deixem un missatge al vostre blog per si coincidim.

Gràcies per l'organitzcaió

Anònim ha dit...

Per apuntar-se, si no trobes butlletes, no et preocupis, fes l'ingres i omples la butlleta el dia de la cursa, que alla ni hauran, amb l'extracte bancari ja tenim els noms dels corredors i no hi ha cap problema.

Pero avui mateix en deixare a la piscina, gràcies.
Avis!! qui s'apunti abans del dimarts tindra el dorsal personalitzat.

Anònim ha dit...

Ja tinc ganes que sigui el dia 5!!!!!!! Aqui a Callús hi ha moltes ganes i serà un récord de gent callussenca en una cursa.

La organització, si és com la de l'any passat, és de 10!

Ferran Puig

Anònim ha dit...

Desprès de les curses d'aquest cap de setmana, el següent reptre esportiu passa per CALLÚS, diumenge disfrutarem de l'ambient d'aquesta cursa (vaja, m'han dit que està molt ben organitzada i tal...a veure com va!!)
Així doncs, ens veiem diumenge!!! Barru, suposo que ho tens tot controlat eh? jeje (gràcies per l'avituallament i els ànims d'aquest matí a més de 2900m...)

Anònim ha dit...

Jo que volia guanyar ara ho tindre dificil amb l`agusti i el sociats, mi tindre d`esforçar una mica. je,je,je.

Anònim ha dit...

Bona tarda, hi ha cap problema que us porti la butlleta d'inscripció el mateix dia de la cursa, havent pagat ja la inscripció de 9€ per endavant? És que encara que sembli mentida, no em va gaire bé d'enviar-vos-la per fax.
Suggereixo per a properes edicions la inscripció on-line, que és molt més còmode. Això del fax crec que ja és un pèl antiquat. Però, sisplau, no és ho agafeu com una crítica.
Ànims i ens veiem el diumenge.

Anònim ha dit...

Tranquila, tens tota la raó, ja u em pensat que fer-ho aixi es un atras, i haviem pensat el mateix que tu. Gràcies per ajudar-nos a millorar per la propera edició.
No et preocupis, demà ens veiem i no hi haura cap problema.

MIKI

Anònim ha dit...

FELICITATS!!
Heu fet una organització molt bona, estaba tot molt bé i gràcies per tot.
Per ser el meu primer cross m'ho he passat molt bé, una mica de calor, però això forma part de l'estiu, jeje
Ara que ja tinc marca personal, el meu objectiu serà rebaixar-la. Aprofito per demanar si en sabeu d'algunes properes curses semblants a la vostra. Gracies per tot i enhorabona una altra vegada.
PEP, de Súria

Anònim ha dit...

Molt bona cursa. Vam venir dos des de Manresa i ens va sorprendre gratament l'organització i l'ambient que s'hi va viure. A més, passar de 80 corredors de l'any passat a 120 d'enguany és un bon salt, crec jo. Esperem que per a edicions posteriors s'acabi consolidant. Si voleu una petita crítica, alguns corredors haguéssim preferit que els avituallaments d'aigua fos amb ampolletes i no amb gots, tot i que suposo que això es devia compensar amb dos punts i no només un, a més de la dutxa. Però sisplau, us ho agafeu com un suggeriment de possible millora per a les curses següents.

Gràcies per tot i records a l'Albert Prat.