14/7/10

UN CAP DE SETMANA POLIESPORTISTA

No tot es corre!!

Els dies 10 i 11 de Juliol a Callús es va disputar el torneig de "voley platja" i alguns membres del equip del Club Excursionista es van reservar el luxe de participar-hi.
Pero no tot va ser fer uns partidets de voley no, teniem un finde una mica dissenyat i que vam annar variant a la nostre mida.
El dissabte el mitj dia va arrivar la nostre annimadora de luxe, Laia Andreu que ja venia amb l intenció de comprar una bici de muntanya, ni mes ni menys ens vam dirigir a Sant joan de Vilatorrada, justament el carrer Major. Una bona companya podriem dir que li va vendre una molt bona maquina de segona ma, amb components nous i ensenyada per una campiona d' espanya de descens, "la mateixa venedora", Laia contentissima de la seva compra i amb moltes ganes d' estrenar-la per poder competir amb les millors en els duatlons XM, evidentment es un fitxatxe blindat amb contracte de 2anys.

Sequidament a la pista de voley ja escalfaven els atrevits i mes ben vestits, donant una imatge impactant pel equip rival que els feia sortir una mica acollonidos, jejeje...
Un equip format per Sonia, Dani, Barru i Miki amb ganes jugar i passar-ho d' allo més bé.

Preimer partit a fabor del Callús per 8-21 impresionant.
Durant el troneig despres de dinar i d' un bon banyet a la piscina, vam optar per fer uns tocs de tennis, abans de fer el derrer partit del dia. Mentre uns pilotejaven el estil Nadal, Federer i Sharapova, la Laia i en Pepet amb una mica de por, van sortir a rodar una estona. Evidenment no sempre es pot sortir a rodar amb la campiona d' espanya de curses de muntanya.

Da cop i volta ens arriva public a l' espera de veurens jugar, estem parlant de Joan Munts,
Rosa Mª i la nostre esperança de futur, Jan Munts.
Despres de tot no podiem annar cada una casa seva i a dormir, amb un moment vam organitzar un sopar a la fresqueta i taula de germanor, a 10s del GBN, concretament a la Barraca Nova amb 4 patatones i unes pitzzes ja vam fer el primer mos. Seguidament l' ammo de la casa Sr Joan Pla, va treure les reliquies del segle XVIII acompanyades de una bona coca de crema. El final no va quedar res ni una engruna ni culs d' ampolla, aixó de tan en tant ens atacaven els escrvats rinoceron, que van agafar amistat amb la sonia.

Un cop passada la festa cap a dormir que només quedaven 4 horetes per tornar-hi.

Diumenge a les 8h tots drets i esmorzar una torrada feta amb llenya, alls i xocolata, agafan forçes per sortir amb btt.
Una ruta dissenyada per en Pepet, perfecte amb pistes i corriols del Bages.
En aquesta secció vam veure com les femines que reforçarant l' equip la temporada vinent, Sonia, Laia i a l' espera de Rosa Mª tenien un gran potencial en btt.

35km de bon matí abans que la caloreta escalfes la sorra pel partit de les 12h. Un joc que millorava partit rera partit va posar dificil i ajustat els resultats que feien que el callús passes a Vuitens de final enfrontanse amb un altre equip del poble que en algun moment, el 11-11 els teniem tremolant com fulles, moment final vam ser derrotats esportivament, unes encaixades de mans i cap a la piscina!!!!!
Tot perfecte i dificil de millorar!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Gràcies per no dir res de la meva nit, el que passa a la Barraca Nova es queda a la Barraca, jeje.
Gran cap de setmana i amb ganes de organitzar alguna cosa més amb aquesta colla de Vic que son maquissims.